What Holiday is Today? (December 4, 2021)

If you were wondering if today is a holiday somewhere, yes, it is! It always is. Here are today's holidays:

What Holiday is Tomorrow? (December 5, 2021)

Upcoming Popular Holidays

Yule

Yule was a traditional Germanic Winter festival that celebrated on the Winter Solstice and Yuletide...

Winter Solstice

For most people, the winter solstice is an astronomical event that tells them that they've...

Kwanzaa

Kwanzaa is a week-long celebration that is celebrated in the United States, as well as...

New Year's Eve

Just about everyone in the world is familiar with the concept of New Year's Eve....

Next upcoming holidays

Holiday date Holiday name Holiday location Holiday type
Mon, December 6 St. Nicholas Day - Christian
Mon, December 6 Put on Your Own Shoes Day - Unofficial
Mon, December 6 National Pawnbrokers Day - Unofficial
Mon, December 6 National Microwave Oven Day - Unofficial
Mon, December 6 National Gazpacho Day - Unofficial
Mon, December 6 Miners' Day - Unofficial
Mon, December 6 Last day of Hanukkah Multiple [Show] Jewish Holiday
Mon, December 6 Last Day of Chanukah United states Jewish Holiday
Mon, December 6 St Nicholas Day United states Observance
Mon, December 6 Foundation of Quito Ecuador Local Holiday
Mon, December 6 Hanukkah VIII Israel Observance, Hebrew
Mon, December 6 King Bhumibol's Birthday observed Thailand National Holiday
Mon, December 6 Independence Day Finland National Holiday
Mon, December 6 Saint Nicholas Day Multiple [Show] Multiple Types
Mon, December 6 St Nicholas' Day Netherlands Observance
Mon, December 6 Constitution Day Spain National Holiday
Mon, December 6 Army Day Ukraine Observance
Mon, December 6 Hanukkah Ends - Jewish
Tue, December 7 Letter Writing Day - Unofficial
Tue, December 7 National Pearl Harbor Remembrance Day - Unofficial
Tue, December 7 National Cotton Candy Day - Unofficial
Tue, December 7 World Trick Shot Day - Unofficial
Tue, December 7 International Civil Aviation Day - International
Tue, December 7 Pearl Harbor Remembrance Day United states Observance
Tue, December 7 Eve of the Feast of the Immaculate Conception Colombia Observance
Tue, December 7 Western Province Day Solomon islands Local Holiday
Tue, December 7 Spitak Remembrance Day Armenia Observance
Tue, December 7 National Heroes Day East timor Public Holiday
Tue, December 7 The Feast of St. Ambrose (Milan) Italy Local Holiday
Wed, December 8 Bodhi Day - Buddhist
Wed, December 8 National Brownie Day - Unofficial
Wed, December 8 Pretend To Be A Time Traveler Day - Unofficial (Weird & Obscure)
Wed, December 8 Feast of the Immaculate Conception Multiple [Show] Multiple Types
Wed, December 8 Mother's Day Panama National Holiday
Wed, December 8 Battle Day Falkland islands Public Holiday
Wed, December 8 Inmaculate Conception Day Chile National Holiday
Wed, December 8 Virgin of Caacupé Day Paraguay National Holiday
Wed, December 8 Santa Marian Kamalen Day Guam Public Holiday
Wed, December 8 Constitution Day Multiple [Show] Multiple Types
Wed, December 8 Day of Our Lady of Immaculate Conception East timor Public Holiday
Wed, December 8 Feast of the immaculate Conception Multiple [Show] Multiple Types
Wed, December 8 National Youth Day Albania National Holiday
Wed, December 8 Immaculate Conception Multiple [Show] Multiple Types
Wed, December 8 Saint Kliment Ohridski's Day North Macedonia National Holiday
Thu, December 9 Christmas Card Day - Unofficial
Thu, December 9 National Pastry Day - Unofficial
Thu, December 9 Weary Willie Day - Unofficial
Thu, December 9 National Heroes Day Antigua and barbuda Public Holiday
Thu, December 9 International Anti-Corruption Day - International
Thu, December 9 World Genocide Commemoration Day - International
Thu, December 9 Republic Day Tanzania Public Holiday
Fri, December 10 Human Rights Day Multiple [Show] Observance
Fri, December 10 Dewey Decimal System Day - Unofficial
Fri, December 10 National Lager Day - Unofficial
Fri, December 10 Nobel Prize Day - Unofficial
Fri, December 10 National Salesperson Day - Unofficial
Fri, December 10 International Human Rights Day Multiple [Show] Multiple Types
Fri, December 10 Anniversary of Victory over ISIS Iraq National Holiday
Fri, December 10 Constitution Day Thailand National Holiday
Fri, December 10 Jane Addams Day - Unofficial
Fri, December 10 Official Lost and Found Day - Unofficial (Weird & Obscure)
Sat, December 11 National App Day - Unofficial
Sat, December 11 National Noodle Ring Day - Unofficial
Sat, December 11 National Wreaths Across America Day - Unofficial
Sat, December 11 Anniversary of the Statute of Westminster Canada Observance
Sat, December 11 Human Rights and Peace Day Kiribati Public Holiday
Sat, December 11 International Mountain Day - International
Sat, December 11 Birthday of the Sultan of Selangor Malaysia (Selangor) Common Local Holiday
Sat, December 11 Independence Day Burkina faso Public Holiday
Sat, December 11 Republic Day Madagascar Public Holiday
Sun, December 12 Jamhuri Day Kenya Public Holiday
Sun, December 12 National Ambrosia Day - Unofficial
Sun, December 12 National Ding-a-Ling Day - Unofficial (Weird & Obscure)
Sun, December 12 Gingerbread House Day - Unofficial
Sun, December 12 Poinsettia Day - Unofficial
Sun, December 12 Day of the Virgin of Guadalupe Mexico Bank Holiday
Sun, December 12 Feast of Our Lady of Guadalupe United states Christian
Sun, December 12 Day of Neutrality Turkmenistan Public Holiday
Sun, December 12 Third Advent Sunday Multiple [Show] Multiple Types
Sun, December 12 Independence Day Holiday Burkina faso Public Holiday